Még mindig menő a bögre emblémázás?

Manapság egyre nehezebb kitűnni egy vállalatnak a nagy konkurencia miatt, ezért a jó marketingfogások döntő szerepet játszhatnak a sikerben.

A bögre emblémázás elcsépeltnek tűnhet, hiszen évek óta hódít már az ilyen fajta cégreklámozás, bár sokan valami újra, egyedire vágynak. Amennyiben a hagyományos, praktikus tárgyaknál marad, még nem jelenti azt, hogy ezzel nem állt rá a fejlődés útjára. A különlegesebb kivitelezések rizikóval is járnak, hiszen nem mindegyikből lesz elsöprő siker.

Azok a tárgyak, amelyek nemcsak szépek, de praktikusak is, garantáltan hosszú évekig közkedveltek maradnak és a fiók mélyén végzik. A bögre emblémázás a jól bevált módszerek közé tartozik, ezért ha a vállalat amúgy is a hagyományokra, az elődök tiszteletére épül, akkor az ilyen típusú népszerűsítés teljes mértékben megfelel a célnak.

A bögre emblémázás egyáltalán nem kerül túl nagy erőfeszítésbe és hatalmas pénzösszegekbe sem, így könnyen kivitelezhető, hogy egy ilyen gesztussal lepje meg a klienseit vagy éppen az utca járókelőit.